Uncategorized

27. 05. 2025

OGLAS – REFERENT V RAČUNOVODSTVU (M/Ž)

📢  IŠČEMO ZANESLJIVO, ORGANIZIRANO IN KOMUNIKATIVNO OSEBO ZA DELO V ADMINISTRACIJI. Če uživaš v urejenem delovnem okolju, znaš dobro delati z računalnikom in te veseli administrativno delo, potem te vabimo, da se prijaviš!

🔹 Kdo smo?

Smo uspešno podjetje, specializirano za prodajo hidravlike, pnevmatike in Kärcher čistilnih sistemov. Strankam ponujamo vrhunske rešitve in strokovno svetovanje.

OPIS DELOVNIH NALOG:

  • opravljanje splošnih pisarniških in administrativnih nalog
  • vodenje evidenc in priprava poročil
  • sprejem in obdelava pošte
  • urejanje dokumentacije in arhiviranje
  • komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji (po telefonu, e-pošti)
  • podpora vodstvu in sodelavcem pri vsakodnevnih opravilih
  • druga dela v okviru svojih sposobnosti po navodilu direktorja

KAJ PRIČAKUJEMO?

  • najmanj V. ali VI. stopnjo izobrazbe
  • zaželjene izkušnje z delom v pisarni ali administraciji
  • poznavanja dela z računalnikom ( Microsoft Office, Outlook,…)
  • zaželjeno osnovno znanje angleškega jezika
  • natančnost, zanesljivost in organiziranost
  • komunikativnost in sposobnost timskega dela

KAJ NUDIMO?

  • konkurenčno plačilo
  • možnost rasti, napredovanja in dodatnih izobraževanj
  • zaposlitev v stabilnem podjetju s prijetnim kolektivom
  • zaposlitev za nedoločen čas
  • teambuildinge in novoletna druženja
  • delo od ponedeljka do petka

Vrsta zaposlitve: Redna zaposlitev

Lokacija zaposlitve: Poslovna enota Ljubljana

Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen delovni čas, z dvo-mesečnim poskusnim delom.

V kolikor si želite dolgoročnega sodelovanja in s svojimi izkušnjami prispevati k še učinkovitejšemu poslovanju podjetja, vas vabimo, da prijavo oddate na mail: franc.podgorsek@podjetje-trg.si Vaše prijave bodo obravnavane diskretno.

Ne zamudi priložnosti! 💪