📢 IŠČEMO ZANESLJIVO, ORGANIZIRANO IN KOMUNIKATIVNO OSEBO ZA DELO V ADMINISTRACIJI. Če uživaš v urejenem delovnem okolju, znaš dobro delati z računalnikom in te veseli administrativno delo, potem te vabimo, da se prijaviš!
🔹 Kdo smo?
Smo uspešno podjetje, specializirano za prodajo hidravlike, pnevmatike in Kärcher čistilnih sistemov. Strankam ponujamo vrhunske rešitve in strokovno svetovanje.
OPIS DELOVNIH NALOG:
- opravljanje splošnih pisarniških in administrativnih nalog
- vodenje evidenc in priprava poročil
- sprejem in obdelava pošte
- urejanje dokumentacije in arhiviranje
- komunikacija s strankami in poslovnimi partnerji (po telefonu, e-pošti)
- podpora vodstvu in sodelavcem pri vsakodnevnih opravilih
- druga dela v okviru svojih sposobnosti po navodilu direktorja
KAJ PRIČAKUJEMO?
- najmanj V. ali VI. stopnjo izobrazbe
- zaželjene izkušnje z delom v pisarni ali administraciji
- poznavanja dela z računalnikom ( Microsoft Office, Outlook,…)
- zaželjeno osnovno znanje angleškega jezika
- natančnost, zanesljivost in organiziranost
- komunikativnost in sposobnost timskega dela
KAJ NUDIMO?
- konkurenčno plačilo
- možnost rasti, napredovanja in dodatnih izobraževanj
- zaposlitev v stabilnem podjetju s prijetnim kolektivom
- zaposlitev za nedoločen čas
- teambuildinge in novoletna druženja
- delo od ponedeljka do petka
Vrsta zaposlitve: Redna zaposlitev
Lokacija zaposlitve: Poslovna enota Ljubljana
Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen delovni čas, z dvo-mesečnim poskusnim delom.
V kolikor si želite dolgoročnega sodelovanja in s svojimi izkušnjami prispevati k še učinkovitejšemu poslovanju podjetja, vas vabimo, da prijavo oddate na mail: franc.podgorsek@podjetje-trg.si Vaše prijave bodo obravnavane diskretno.
Ne zamudi priložnosti! 💪